Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1999
na inne o tej samej bądź wyższej wartości.
2. ORGANIZATOR nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przyznanych nagród.
( 15
W loterii promocyjnej nie mogą brać udziału pracownicy ORGANIZATORA, agencji reklamowych oraz Kancelarii Prawnej współpracujących z Organizatorem oraz członkowie rodzin.

III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
( 16.
1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanej loterii powinny być składane ORGANIZATOROWI na piśmie, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia listy, o której mowa w ( 12 ust. 2. Po tym terminie wszelkie roszczenia przedawniają się.
2. ORGANIZATOR, w terminie 21 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego ją o zajętym stanowisku.
3
na inne o tej samej bądź wyższej wartości.<br>2. ORGANIZATOR nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przyznanych nagród. <br>( 15<br>W loterii promocyjnej nie mogą brać udziału pracownicy ORGANIZATORA, agencji reklamowych oraz Kancelarii Prawnej współpracujących z Organizatorem oraz członkowie rodzin.<br><br>&lt;tit&gt;III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE&lt;/&gt;<br>( 16.<br>1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanej loterii powinny być składane ORGANIZATOROWI na piśmie, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia listy, o której mowa w ( 12 ust. 2. Po tym terminie wszelkie roszczenia przedawniają się.<br>2. ORGANIZATOR, w terminie 21 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego ją o zajętym stanowisku.<br>3
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego