Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wprowadzającej, która stabilizuje ciągłość kampanii oraz wprowadza osiowe cechy produktu;
3, fazy informującej, znoszącej deficyt informacji związany z produktem w zakresie, w którym umożliwia to forma komunikatu oraz wprowadza do innych form promocji;
4, fazy przypominającej - służącej utrwaleniu osiągniętego wizerunku produktu, postawy wobec niego oraz marki; faza ta służy także osłabieniu wpływu reklamy konkurencji oraz przygotowuje otwarcie kolejnej kampanii reklamowej, odnoszącej się do tego samego produktu.
W odniesieniu do klasycznego modelu Shannona-Weavera reklamę trudno jest określić mianem wiadomości w pełnym tego słowa znaczeniu. W trakcie trwania kampanii reklamowej dopiero staje się ona wiadomością i fakt ten jest jednym z podstawowych
wprowadzającej, która stabilizuje ciągłość kampanii oraz wprowadza osiowe cechy produktu; <br>3, fazy informującej, znoszącej deficyt informacji związany z produktem w zakresie, w którym umożliwia to forma komunikatu oraz wprowadza do innych form promocji; <br>4, fazy przypominającej - służącej utrwaleniu osiągniętego wizerunku produktu, postawy wobec niego oraz marki; faza ta służy także osłabieniu wpływu reklamy konkurencji oraz przygotowuje otwarcie kolejnej kampanii reklamowej, odnoszącej się do tego samego produktu. <br>W odniesieniu do klasycznego modelu Shannona-Weavera reklamę trudno jest określić mianem wiadomości w pełnym tego słowa znaczeniu. W trakcie trwania kampanii reklamowej dopiero staje się ona wiadomością i fakt ten jest jednym z podstawowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego