Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
adresami zagranicznych firm i instytucji, ułatwiając biznesmenom kontakt z
kontrahentami. To samo robimy w Polsce - udzielamy niezbędnych informacji,
by zbliżyć do siebie brytyjskich i polskich biznesmenów. Promocja Wielkiej
Brytanii jest koordynowana przez ambasadę i Ministerstwo Gospodarki
brytyjskiego rządu. Lobbing zaś to zadanie ambasady i jej sekcji
handlowej. Odnieśliśmy wiele sukcesów - ostatnio brytyjska firma Marconi
zdobyła kontrakt na samobieżne haubice dla polskiej armii.
O tym, jak wielkie znaczenie ma profesjonalna promocja, niech świadczy
przykład Niemiec. Nasi sąsiedzi zza Odry troskliwie i za wszelką cenę,
głównie poprzez działania promocyjne, podtrzymują mit o deutsche Qualitet,
który częstokroć nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Wspomnieć można
adresami zagranicznych firm i instytucji, ułatwiając biznesmenom kontakt z<br>kontrahentami. To samo robimy w Polsce - udzielamy niezbędnych informacji,<br>by zbliżyć do siebie brytyjskich i polskich biznesmenów. Promocja Wielkiej<br>Brytanii jest koordynowana przez ambasadę i Ministerstwo Gospodarki<br>brytyjskiego rządu. Lobbing zaś to zadanie ambasady i jej sekcji<br>handlowej. Odnieśliśmy wiele sukcesów - ostatnio brytyjska firma Marconi<br>zdobyła kontrakt na samobieżne haubice dla polskiej armii.<br>O tym, jak wielkie znaczenie ma profesjonalna promocja, niech świadczy<br>przykład Niemiec. Nasi sąsiedzi zza Odry troskliwie i za wszelką cenę,<br>głównie poprzez działania promocyjne, podtrzymują mit o deutsche Qualitet,<br>który częstokroć nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Wspomnieć można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego