Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
że część klientów firm ubezpieczeniowych traktował zakup polisy wyłącznie w kategoriach inwestycji. Przecież ubezpieczenia, jak sama nazwa wskazuje, maj przede wszystkim dawać klientowi ochronę. To jest ich podstawowa funkcja, która ma także swoją cenę, zazwyczaj jasno wyszczególnioną n polisie. Inną sprawą jest to, że niestety część klientów nie posiada innych oszczędności poza środkami zgromadzonymi na polisie i sięga po swoje jedyne dostępne środki w momencie trudności finansowych. Mówię niestety, ponieważ zerwanie umowy przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.
Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego
że część klientów firm ubezpieczeniowych traktował zakup polisy wyłącznie w kategoriach inwestycji. Przecież ubezpieczenia, jak sama nazwa wskazuje, maj przede wszystkim dawać klientowi ochronę. To jest ich podstawowa funkcja, która ma także swoją cenę, zazwyczaj jasno wyszczególnioną n polisie. Inną sprawą jest to, że niestety część klientów nie posiada innych oszczędności poza środkami zgromadzonymi na polisie i sięga po swoje jedyne dostępne środki w momencie trudności finansowych. Mówię niestety, ponieważ zerwanie umowy przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.<br>Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego