Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
przyłącza się do konfederatów, by walczyć u boku przyjaciela. Holt, Murzyn wyzwolony przez swego pana, nie opuszcza go i bije się z nim ramię w ramię. Kreśląc ich losy, Lee w sposób godny uznania łączy w harmonijną całość wojenny (anty) western z kameralnym dramatem obyczajowym. Scenariusz Jamesa Schamusa kilka razy oszukuje widza, a oszczędne dialogi są najwyższej próby. Także gwiazdka muzyki pop, niejaka Jewel, w głównej roli kobiecej nie jest niezła. Najpoważniejszy problem filmu tkwi w jego finale. "Przejażdżka z diabłem" okazuje się bowiem nad podziw krzepiąca i kończy się wcale optymistycznie. Zdrowy rozsądek podpowiada, że przejażdżka z diabłem powinna skończyć
przyłącza się do konfederatów, by walczyć u boku przyjaciela. <name type="person">Holt</>, Murzyn wyzwolony przez swego pana, nie opuszcza go i bije się z nim ramię w ramię. Kreśląc ich losy, <name type="person">Lee</> w sposób godny uznania łączy w harmonijną całość wojenny (anty) western z kameralnym dramatem obyczajowym. Scenariusz <name type="person">Jamesa Schamusa</> kilka razy oszukuje widza, a oszczędne dialogi są najwyższej próby. Także gwiazdka muzyki pop, niejaka <name type="person">Jewel</>, w głównej roli kobiecej nie jest niezła. Najpoważniejszy problem filmu tkwi w jego finale. <name type="tit">"Przejażdżka z diabłem"</> okazuje się bowiem nad podziw krzepiąca i kończy się wcale optymistycznie. Zdrowy rozsądek podpowiada, że przejażdżka z diabłem powinna skończyć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego