Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Colgate-Palmolive, USA Embassy, Benckiser, Ernst Young, Levi-Strauss, Rząd Rzeczypospolitej Polski, PKT, Ministerstwo Finansów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Handlu Zagranicznego, Perkin Elmer, Telekomunikacja Polska, Polski Monopol Gazowy, Price-Waterhouse, Siemens, Thampson, Wedel-Pepsi Co Westwood Paland, Wirpool Poland i wiele innych.

Kirke
Głowa w kapeluszu
Twarzowy kapelusz to najlepsza ozdoba głowy - nie tylko chroni przed złą pogodą, może także wyrażać naszą postawę wobec życia albo... ukryć nieudaną fryzurę.
W wieku XIX niedopuszczalne było, aby przyzwoita dama pokazała się publicznie bez kapelusza. Mężczyzna natomiast z godnością nosił cylinder - i to tym wyższy, im silniejsze były patriarchalne rządy. Gdy stopniowo kobiety wywalczały
Colgate-Palmolive, USA Embassy, Benckiser, Ernst Young, Levi-Strauss, Rząd Rzeczypospolitej Polski, PKT, Ministerstwo Finansów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Handlu Zagranicznego, Perkin Elmer, Telekomunikacja Polska, Polski Monopol Gazowy, Price-Waterhouse, Siemens, Thampson, Wedel-Pepsi Co Westwood Paland, Wirpool Poland i wiele innych.<br><br>&lt;tit&gt;Kirke<br>Głowa w kapeluszu&lt;/&gt;<br>Twarzowy kapelusz to najlepsza ozdoba głowy - nie tylko chroni przed złą pogodą, może także wyrażać naszą postawę wobec życia albo... ukryć nieudaną fryzurę.<br>W wieku XIX niedopuszczalne było, aby przyzwoita dama pokazała się publicznie bez kapelusza. Mężczyzna natomiast z godnością nosił cylinder - i to tym wyższy, im silniejsze były patriarchalne rządy. Gdy stopniowo kobiety wywalczały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego