Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
jednocześnie pojawić na ekranie telewizora.
Dzieci uczą się także zasad organizacji i struktury programów telewizyjnych oraz ich alokacji w różnych porach dnia i tygodnia. Z badań amerykańskich wynika, że w wieku lat trzech dzieci rozwijają pewne upodobania programowe, przy czym następuje ich zróżnicowanie według płci i wieku [Lyle, 1972]. Nie oznacza to jednak, że oglądają jedynie ulubione programy, one patrzą również na wiele innych, choć także w selektywny sposób. Oglądanie telewizji nie jest dla dzieci i młodzieży zajęciem całkowicie absorbującym, zazwyczaj dzielą swój czas między ekran a inne zajęcia domowe (zabawy, odrabianie lekcji), przerywają oglądanie, rozmawiają, a niekiedy - zwłaszcza małe dzieci
jednocześnie pojawić na ekranie telewizora. <br>Dzieci uczą się także zasad organizacji i struktury programów telewizyjnych oraz ich alokacji w różnych porach dnia i tygodnia. Z badań amerykańskich wynika, że w wieku lat trzech dzieci rozwijają pewne upodobania programowe, przy czym następuje ich zróżnicowanie według płci i wieku [Lyle, 1972]. Nie oznacza to jednak, że oglądają jedynie ulubione programy, one patrzą również na wiele innych, choć także w selektywny sposób. Oglądanie telewizji nie jest dla dzieci i młodzieży zajęciem całkowicie absorbującym, zazwyczaj dzielą swój czas między ekran a inne zajęcia domowe (zabawy, odrabianie lekcji), przerywają oglądanie, rozmawiają, a niekiedy - zwłaszcza małe dzieci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego