Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
nie wynoszą nic z wielu lat nauczania fizyki, ale to samo mówią biochemicy, biologowie, matematycy, i tak dalej, czyli obecna sytuacja w polskiej szkole, jest bardzo zła, i trzeba ją zmienić, i w kierunku właśnie takim, żeby uczeń zdobywał umiejętności, dlatego, że to czego wysłucha i czego się nauczy na pamięć w niewielkim stopniu zapamięta, to, w czym weźmie udział, pamięta w ogromnym procencie, ale teraz tak, żeby nauczyć się czegoś to przeważnie, na przykład, zmierzyć opór, czegoś tam, jakiegoś przewodnika, trzeba umieć manipulować, trzeba pozwolić manipulować, trzeba, żeby uczeń wziął udział w zabawie, żeby nauczyć się rozumieć, to trzeba umieć
nie wynoszą nic z wielu lat nauczania fizyki, ale to samo mówią biochemicy, biologowie, matematycy, i tak dalej, czyli obecna sytuacja w polskiej szkole, jest bardzo zła, i trzeba ją zmienić, i w kierunku właśnie takim, żeby uczeń zdobywał umiejętności, dlatego, że to czego wysłucha i czego się nauczy na pamięć w niewielkim stopniu zapamięta, to, w czym weźmie udział, pamięta w ogromnym procencie, ale teraz tak, żeby nauczyć się czegoś to przeważnie, na przykład, zmierzyć opór, czegoś tam, jakiegoś przewodnika, trzeba umieć manipulować, trzeba pozwolić manipulować, trzeba, żeby uczeń wziął udział w zabawie, żeby nauczyć się rozumieć, to trzeba umieć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego