Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
pożytkiem dla widzów.
I będziemy to robić. Także dlatego, że nasz budżet jest mniejszy od ubiegłorocznego, bo nastąpił spadek przychodów z reklam i z abonamentów. Te ostatnie stanowią tylko około siedemdziesięciu procent tego, co TVP otrzymywała realnie w 1994 roku. Jeśli chodzi o rynek reklam, to sytuacja jest jeszcze bardziej paradoksalna - odnosimy sukces na tym rynku, mamy nawet w nim większy udział, tylko rynek się skurczył, co jest wynikiem trudnej sytuacji ekonomicznej kraju. W budżetach reklamowych niektórych branż, na przykład motoryzacyjnej oraz chemicznej i środków czystości widać to gołym okiem.
Będą więc cięcia programowe, które - jak uczy doświadczenie - dotkną przede wszystkim
pożytkiem dla widzów. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;I będziemy to robić. Także dlatego, że nasz budżet jest mniejszy od ubiegłorocznego, bo nastąpił spadek przychodów z reklam i z abonamentów. Te ostatnie stanowią tylko około siedemdziesięciu procent tego, co TVP otrzymywała realnie w 1994 roku. Jeśli chodzi o rynek reklam, to sytuacja jest jeszcze bardziej paradoksalna - odnosimy sukces na tym rynku, mamy nawet w nim większy udział, tylko rynek się skurczył, co jest wynikiem trudnej sytuacji ekonomicznej kraju. W budżetach reklamowych niektórych branż, na przykład motoryzacyjnej oraz chemicznej i środków czystości widać to gołym okiem. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Będą więc cięcia programowe, które - jak uczy doświadczenie - dotkną przede wszystkim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego