Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
określoną np. przez ogólne cechy demograficzne.
Wyodrębnienie wspomnianych segmentów rynku przy zastosowaniu odpowiednich technik opiera się na uwzględnieniu różnych kombinacji kryteriów tej segmentacji. W tab. 6 podane zostały owe kryteria z zastosowaniu do rynku usług i środków do produkcji rolnej. Przy ich doborze oraz klasyfikacji opieraliśmy się na wynikach wspomnianych parokrotnie badań empirycznych (ankiety i wywiady wśród rolników).
Segmentację omawianego rynku należy przeprowadzać w trzech etapach. W pierwszym - chodzi o wyodrębnienie obszarów (regionów) o względnie jednolitych cechach z punktu widzenia zapotrzebowania na omawiane produkty. Ustalamy makrosegmenty w oparciu o ogólne i obiektywne kryteria tej segmentacji. Nie interesują nas tutaj indywidualni rolnicy
określoną np. przez ogólne cechy demograficzne.<br>Wyodrębnienie wspomnianych segmentów rynku przy zastosowaniu odpowiednich technik opiera się na uwzględnieniu różnych kombinacji kryteriów tej segmentacji. W tab. 6 podane zostały owe kryteria z zastosowaniu do rynku usług i środków do produkcji rolnej. Przy ich doborze oraz klasyfikacji opieraliśmy się na wynikach wspomnianych parokrotnie badań empirycznych (ankiety i wywiady wśród rolników).<br>Segmentację omawianego rynku należy przeprowadzać w trzech etapach. W pierwszym - chodzi o wyodrębnienie obszarów (regionów) o względnie jednolitych cechach z punktu widzenia zapotrzebowania na omawiane produkty. &lt;page nr=671&gt;&lt;gap&gt;&lt;page nr=672&gt; Ustalamy makrosegmenty w oparciu o ogólne i obiektywne kryteria tej segmentacji. Nie interesują nas tutaj indywidualni rolnicy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego