Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
działały.
Intel jak żadna inna firma technologiczna na świecie potrafił łączyć nowe wynalazki ze zmysłem marketingowym. Jego produkty niejednokrotnie wcale nie przewyższały wyrobów konkurencji. Jednak sprzedawały się świetnie dzięki ogromnym wydatkom na promocję i reklamę. Za spra-wą mariażu techniki i marketingu wydaje się, że kalifornijska firma do dziś ma patent na zmienianie świata według własnego widzimisię.
Takim spektakularnym atakiem marketingowym była kampania Crush, która w połowie lat 80. rozpropagowała procesory Intela. Nie była to akcja reklamowa, lecz promocyjna skierowana głównie do inżynierów. Na efekty nie trzeba było długo czekać.
W 1981 r. koncern IBM zastanawiał się, co będzie sercem jego
działały. <br>Intel jak żadna inna firma technologiczna na świecie potrafił łączyć nowe wynalazki ze zmysłem marketingowym. Jego produkty niejednokrotnie wcale nie przewyższały wyrobów konkurencji. Jednak sprzedawały się świetnie dzięki ogromnym wydatkom na promocję i reklamę. Za spra-wą mariażu techniki i marketingu wydaje się, że kalifornijska firma do dziś ma patent na zmienianie świata według własnego widzimisię. <br>Takim spektakularnym atakiem marketingowym była kampania Crush, która w połowie lat 80. rozpropagowała procesory Intela. Nie była to akcja reklamowa, lecz promocyjna skierowana głównie do inżynierów. Na efekty nie trzeba było długo czekać. <br>W 1981 r. koncern IBM zastanawiał się, co będzie sercem jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego