Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
produktu
* ktoś mi polecił
* inne.
Uważa Pan/i, że ten produkt
* jest wygodny w użyciu nie tak
* ma ładny zapach nie tak
* jest skuteczny nie tak
* jest wysokiej jakości nie tak
* inne........
Czy zamierza Pan/i kupić ten produkt ponownie?
nie tak
Ten produkt kupił(a) Pan/i w:
* drogerii, perfumerii
* sklepie samoobsługowym
* kiosku
* aptece
* na bazarze
Tu należy wkleić kod kreskowy (wytnij go z tyłu produktu)
Cena produktu ...zł
Imię
Nazwisko...
Adres...
Telefon...
Wiek ...
Zawód...
WŁOSY JAK NOWE

Problem
Włosy cienkie, delikatne lub zniszczone mają szczególne potrzeby. Codziennie tracą swój naturalny budulec, ceramidy, które zapewniają im siłę i zdrowy wygląd
produktu<br>* ktoś mi polecił<br>* inne.<br>Uważa Pan/i, że ten produkt<br>* jest wygodny w użyciu nie tak<br>* ma ładny zapach nie tak<br>* jest skuteczny nie tak<br>* jest wysokiej jakości nie tak<br>* inne........<br>Czy zamierza Pan/i kupić ten produkt ponownie? <br> nie tak<br>Ten produkt kupił(a) Pan/i w: <br>* drogerii, perfumerii<br>* sklepie samoobsługowym<br>* kiosku<br>* aptece<br>* na bazarze<br>Tu należy wkleić kod kreskowy (wytnij go z tyłu produktu)<br>Cena produktu ...zł<br>Imię<br>Nazwisko... <br>Adres...<br>Telefon...<br>Wiek ...<br>Zawód...<br>&lt;tit&gt;WŁOSY JAK NOWE&lt;/&gt;<br><br>Problem<br>Włosy cienkie, delikatne lub zniszczone mają szczególne potrzeby. Codziennie tracą swój naturalny budulec, ceramidy, które zapewniają im siłę i zdrowy wygląd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego