Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
miejsce na brytyjskiej liście bestsellerów) pokrzyżował nieco szyki zespołu, który za wszelką cenę starał się uniknąć pozycji gwiazdy. Scena techno raczej wybiera anonimowość, jest zorientowana na taniec w dużej grupie, indywidualne ambicje twórcze należą do rzadkości. Dyskdżokeje nie grają płyt wykonawców, którzy robią furorę. Członkowie Prodigy nie kryli wprawdzie swoich personaliów, woleli jednak pozostawać w obrębie muzycznego podziemia. Swoich kompozycji nie promowali w radiu, nie pojawiali się w programach telewizyjnych, nieczęsto też pokazywali twarze w wideoklipach. Koncentrowali się przede wszystkim na wytrwałym koncertowaniu, co zapewniło im pierwsze miejsce wśród brytyjskich zespołów muzyki dance. I to pomimo industrialnych chrobotów towarzyszących rytmom i
miejsce na brytyjskiej liście bestsellerów) pokrzyżował nieco szyki zespołu, który za wszelką cenę starał się uniknąć pozycji gwiazdy. Scena techno raczej wybiera anonimowość, jest zorientowana na taniec w dużej grupie, indywidualne ambicje twórcze należą do rzadkości. Dyskdżokeje nie grają płyt wykonawców, którzy robią furorę. Członkowie Prodigy nie kryli wprawdzie swoich personaliów, woleli jednak pozostawać w obrębie muzycznego podziemia. Swoich kompozycji nie promowali w radiu, nie pojawiali się w programach telewizyjnych, nieczęsto też pokazywali twarze w wideoklipach. Koncentrowali się przede wszystkim na wytrwałym koncertowaniu, co zapewniło im pierwsze miejsce wśród brytyjskich zespołów muzyki dance. I to pomimo industrialnych chrobotów towarzyszących rytmom i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego