Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
znalazła się zremiksowana wersja sztandarowego utworu zespołu White Riot zrealizowana podczas sesji z Guyem Stevensem. Piosenka powstała pod wpływem ulicznych zamieszek podczas karnawału w londyńskim Notting Hill, w których wzięli udział Strummer i Jones. Na tylnej stronie okładki widnieje zdjęcie z tych pamiętnych rozruchów.
Nie był to jedyny "hymn" na płycie. Do tego miana pretendowały również inne utwory: mówiący o bezrobociu Career Opportunities, gorzki opis stosunków międzyludzkich Hate & War, antyamerykański I'm So Eored With The U.S.A. czy przepełnione klaustrofobicznymi wizjami wielkomiejskiego życia London's Burning i Garageland. Ta ostatnia piosenka powstała jako komentarz do recenzji koncertu The Clash cenionego krytyka
znalazła się zremiksowana wersja sztandarowego utworu zespołu White Riot zrealizowana podczas sesji z Guyem Stevensem. Piosenka powstała pod wpływem ulicznych zamieszek podczas karnawału w londyńskim Notting Hill, w których wzięli udział Strummer i Jones. Na tylnej stronie okładki widnieje zdjęcie z tych pamiętnych rozruchów.<br>Nie był to jedyny "hymn" na płycie. Do tego miana pretendowały również inne utwory: mówiący o bezrobociu Career Opportunities, gorzki opis stosunków międzyludzkich Hate &amp; War, antyamerykański I'm So Eored With The U.S.A. czy przepełnione klaustrofobicznymi wizjami wielkomiejskiego życia London's Burning i Garageland. Ta ostatnia piosenka powstała jako komentarz do recenzji koncertu The Clash cenionego krytyka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego