Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jakie spełniać musi skuteczny przekaz reklamowy, są wynikiem syntezy warunków opisujących przebieg komunikacji w jej klasycznej formie oraz kryteriów specyficznych dla danej formy reklamy.
Komunikat musi więc dotrzeć do odbiorcy, zostać dekodowany przez niego na poziomie pierwszego kontaktu z wiadomością. Powinien też określić cechy decydujące o rozpoznawalności komunikatów, które będą po nim eksponowane. Kolejne ekspozycje wiadomości lub jej mutacji muszą zwiększyć jakość odbioru i interpretacji komunikatu. Jakość ta powinna osiągnąć poziom określający znaczenie argumentacji, która stanowi treść przekazu, w sposób zgodny z intencjami nadawcy, a także odnieść ją do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Następnie wiadomość powinna wywołać deficyt określonych grup informacji, wynikający z
jakie spełniać musi skuteczny przekaz reklamowy, są wynikiem syntezy warunków opisujących przebieg komunikacji w jej klasycznej formie oraz kryteriów specyficznych dla danej formy reklamy. <br>Komunikat musi więc dotrzeć do odbiorcy, zostać dekodowany przez niego na poziomie pierwszego kontaktu z wiadomością. Powinien też określić cechy decydujące o rozpoznawalności komunikatów, które będą po nim eksponowane. Kolejne ekspozycje wiadomości lub jej mutacji muszą zwiększyć jakość odbioru i interpretacji komunikatu. Jakość ta powinna osiągnąć poziom określający znaczenie argumentacji, która stanowi treść przekazu, w sposób zgodny z intencjami nadawcy, a także odnieść ją do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Następnie wiadomość powinna wywołać deficyt określonych grup informacji, wynikający z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego