Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
Ostatnio zwrócili się uczeni z prośbą o wsparcie sympozjum produktem Browarów Śląskich. - Z piwem można się utożsamiać - mówi pani rzecznik Browarów. (Wcześniej pracowała w Polarze. - Czy można utożsamiać się z lodówką?) Młody człowiek, zwłaszcza z działu marketingu i handlowego, ma pole do popisu. Również fakt, że obowiązuje zakaz reklamy alkoholu, pobudza do wysiłku: jak przechytrzyć i ominąć zakazy. Browary oceniają, że są mocno rozwojowe ("Towarzyszymy ludziom wszędzie") i przyszłościowe. Prywatyzują się, w perspektywie giełda. Spożycie w kraju ciągle jest niskie - 37 litrów na głowę. Będziemy chyba gonić czołówkę. Gdzie nam do Czechosłowacji (150 litrów), nie wspominając Bawarii (200 litrów na głowę
Ostatnio zwrócili się uczeni z prośbą o wsparcie sympozjum produktem Browarów Śląskich. - Z piwem można się utożsamiać - mówi pani rzecznik Browarów. (Wcześniej pracowała w Polarze. - Czy można utożsamiać się z lodówką?) Młody człowiek, zwłaszcza z działu marketingu i handlowego, ma pole do popisu. Również fakt, że obowiązuje zakaz reklamy alkoholu, pobudza do wysiłku: jak przechytrzyć i ominąć zakazy. Browary oceniają, że są mocno rozwojowe ("Towarzyszymy ludziom wszędzie") i przyszłościowe. Prywatyzują się, w perspektywie giełda. Spożycie w kraju ciągle jest niskie - 37 litrów na głowę. Będziemy chyba gonić czołówkę. Gdzie nam do Czechosłowacji (150 litrów), nie wspominając Bawarii (200 litrów na głowę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego