Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
że można rozmawiać półgłosem.
W ciasnych zakrętach daje o sobie znać duża masa samochodu, ale ujawniającą się wtedy podsterowność łatwo skompensować, dodając gazu. Niezwykle wydajne hamulce nie ulegają zmęczeniu cieplnemu nawet po wielokrotnie powtarzanym awaryjnym hamowaniu z prędkości ponad 200 km/h. Wydaje się, że byłyby zdolne do zahamowania rozpędzonego pociągu towarowego.
Ale są i wady. Niepospolite gabaryty auta utrudniają parkowanie i manewrowanie w ciasnych uliczkach zatłoczonych miast. Na długich, transeuropejskich trasach w tym Mercedesie jest tak spokojnie i... nudno, że trzeba się co jakiś czas zatrzymywać. Inaczej kierowca mógłby zapomnieć, że jedzie samochodem. Chociaż to właściwie chyba komplement dla konstruktorów
że można rozmawiać półgłosem.<br>W ciasnych zakrętach daje o sobie znać duża masa samochodu, ale ujawniającą się wtedy podsterowność łatwo skompensować, dodając gazu. Niezwykle wydajne hamulce nie ulegają zmęczeniu cieplnemu nawet po wielokrotnie powtarzanym awaryjnym hamowaniu z prędkości ponad 200 km/h. Wydaje się, że byłyby zdolne do zahamowania rozpędzonego pociągu towarowego.<br>Ale są i wady. Niepospolite gabaryty auta utrudniają parkowanie i manewrowanie w ciasnych uliczkach zatłoczonych miast. Na długich, transeuropejskich trasach w tym Mercedesie jest tak spokojnie i... nudno, że trzeba się co jakiś czas zatrzymywać. Inaczej kierowca mógłby zapomnieć, że jedzie samochodem. Chociaż to właściwie chyba komplement dla konstruktorów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego