Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
marką w TP SA Szymon Dobrzyński. Szefowa biura public relation koncernu Orlen Katarzyna Majchrzak prezentuje obszerny formularz, który trzeba wypełnić na każdą okoliczność rozdawnictwa gadżetów. - Nie możemy pozwolić sobie na rozrzutność, a jeśli coś komuś dajemy, to musi mieć sens i cel - dodaje.

Specjaliści od promocji coraz bardziej dbają, by podarki nawiązywały do tego, czym zajmuje się firma, by - jak lubią podkreślać - wzmacniały pozytywny wizerunek jej usług i produktów. Jeszcze przed paru laty osiągano to w możliwie najprostszy sposób: wszędzie umieszczając wielkie i z daleka widoczne logo. Dziś sięga się do metod bardziej finezyjnych. Producent margaryny podaruje nam więc nożyk do
marką w TP SA Szymon Dobrzyński. Szefowa biura public relation koncernu Orlen Katarzyna Majchrzak prezentuje obszerny formularz, który trzeba wypełnić na każdą okoliczność rozdawnictwa gadżetów. - Nie możemy pozwolić sobie na rozrzutność, a jeśli coś komuś dajemy, to musi mieć sens i cel - dodaje.<br><br>Specjaliści od promocji coraz bardziej dbają, by podarki nawiązywały do tego, czym zajmuje się firma, by - jak lubią podkreślać - wzmacniały pozytywny wizerunek jej usług i produktów. Jeszcze przed paru laty osiągano to w możliwie najprostszy sposób: wszędzie umieszczając wielkie i z daleka widoczne logo. Dziś sięga się do metod bardziej finezyjnych. Producent margaryny podaruje nam więc nożyk do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego