Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odnieść ją do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Następnie wiadomość powinna wywołać deficyt określonych grup informacji, wynikający z porównania treści komunikatu z jego własnymi doświadczeniami, związanymi z danym problemem. Rozbieżność ta powinna wytworzyć napięcie motywacyjne, którego zniesienie wymagać będzie uzyskania dalszych informacji na temat zdecydowanie już interesujący odbiorcę lub nakłaniający go do podjęcia działań związanych z produktem.



Projektując komunikat lub serię komunikatów reklamowych mających efektywnie spełniać swe funkcje w warunkach percepcji o różnej intensywności warto uwzględnić wpływ dwóch kardynalnych dla modyfikowania procesu odbioru reklamy procesów psychicznych: uwagi oraz zaangażowania odbiorcy. Określają one sposób odbioru zarówno samej wiadomości, jak i poszczególnych jej elementów.
Proces uwagi
odnieść ją do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Następnie wiadomość powinna wywołać deficyt określonych grup informacji, wynikający z porównania treści komunikatu z jego własnymi doświadczeniami, związanymi z danym problemem. Rozbieżność ta powinna wytworzyć napięcie motywacyjne, którego zniesienie wymagać będzie uzyskania dalszych informacji na temat zdecydowanie już interesujący odbiorcę lub nakłaniający go do podjęcia działań związanych z produktem.<br>&lt;page nr=53&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=54&gt;<br>Projektując komunikat lub serię komunikatów reklamowych mających efektywnie spełniać swe funkcje w warunkach percepcji o różnej intensywności warto uwzględnić wpływ dwóch kardynalnych dla modyfikowania procesu odbioru reklamy procesów psychicznych: uwagi oraz zaangażowania odbiorcy. Określają one sposób odbioru zarówno samej wiadomości, jak i poszczególnych jej elementów. <br>Proces uwagi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego