Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
można rozważać jakości produktów finalnych (zewnętrznych), w oderwaniu od jakości: surowców, materiałów, maszyn technologicznych, procesów pracy, produktów wewnętrznych itd. Stąd właśnie wywodzi się postulat objęcia zakresem zarządzania jakością całego przedsiębiorstwa produkcyjnego.

4.2. Systematyka zakresu zarządzania jakością
Koncepcja wyznaczenia oraz ogólnego uporządkowania zakresu zarządzania jakością w organizacjach została przedstawiona w podrozdziale 3.2. Z koncepcji tej wynika, że wszystko, co tworzy konstrukcję systemu zarządzanego może być obiektem zarządzania jakością.
Przedsiębiorstwa produkcyjne są zaliczane do systemów wielkich, co wywołuje znaczne komplikacje i złożoność zakresu zarządzania jakością. Zakres ten, z jednej strony jest kształtowany przez kompleks funkcji zarządzania jakością, a z drugiej - przez
można rozważać jakości produktów finalnych (zewnętrznych), w oderwaniu od jakości: surowców, materiałów, maszyn technologicznych, procesów pracy, produktów wewnętrznych itd. Stąd właśnie wywodzi się postulat objęcia zakresem zarządzania jakością całego przedsiębiorstwa produkcyjnego.<br><br>&lt;tit&gt;4.2. Systematyka zakresu zarządzania jakością&lt;/&gt;<br>Koncepcja wyznaczenia oraz ogólnego uporządkowania zakresu zarządzania jakością w organizacjach została przedstawiona w podrozdziale 3.2. Z koncepcji tej wynika, że wszystko, co tworzy konstrukcję systemu zarządzanego może być obiektem zarządzania jakością.<br>Przedsiębiorstwa produkcyjne są zaliczane do systemów wielkich, co wywołuje znaczne komplikacje i złożoność zakresu zarządzania jakością. Zakres ten, z jednej strony jest kształtowany przez kompleks funkcji zarządzania jakością, a z drugiej - przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego