Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamy. Skuteczny tylko w razie przyczynowego związku z pozostałymi elementami argumentacji oraz doświadczeniami odbiorcy.
Wywołanie poczucia straty i zagrożenia najczęściej stosowane jest wraz z regułą niedostępności lub złudzeniem spowodowanym zbiegiem okoliczności.
Wpływ autorytetu i wzorców osobowych jest wynikiem kontaktów społecznych człowieka. Wpływa na ocenę własnych decyzji i działań oraz tworzy podstawy do uzasadniania własnego postępowania. W kontekście emocjonalnym redukować może poczucie wątpliwości wobec własnych sądów i opinii. Wpływ autorytetu jest szczególnie silny, gdy idzie o odbiorcę konformistycznego. Autorytet pełni istotną funkcję w procesach wartościowania treści komunikatu oraz przyszłych działań. Skuteczność efektu zależna jest od tego, czy cechy osoby pełniącej funkcję autorytetu
reklamy. Skuteczny tylko w razie przyczynowego związku z pozostałymi elementami argumentacji oraz doświadczeniami odbiorcy. <br>Wywołanie poczucia straty i zagrożenia najczęściej stosowane jest wraz z regułą niedostępności lub złudzeniem spowodowanym zbiegiem okoliczności. <br>Wpływ autorytetu i wzorców osobowych jest wynikiem kontaktów społecznych człowieka. Wpływa na ocenę własnych decyzji i działań oraz tworzy podstawy do uzasadniania własnego postępowania. W kontekście emocjonalnym redukować może poczucie wątpliwości wobec własnych sądów i opinii. Wpływ autorytetu jest szczególnie silny, gdy idzie o odbiorcę konformistycznego. Autorytet pełni istotną funkcję w procesach wartościowania treści komunikatu oraz przyszłych działań. Skuteczność efektu zależna jest od tego, czy cechy osoby pełniącej funkcję autorytetu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego