Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przez odbiorcę związków między pojęciami a opisywanymi zdarzeniami. Identyfikowane typy relacji powinny wyczerpywać pełny opis zdarzenia. W komunikatach wykorzystujących oprócz kodu werbalnego także wizualny oraz epizodyczny zapis informacji łatwiejsze jest określanie przez odbiorcę związków między pojęciami związanymi z produktem istniejącymi już w jego pamięci, dzięki automatycznej dostępności cech określających te pojęcia. Zapisane są one w kodach o łatwej dostępności. Przy percepcji informacji kodowanych werbalnie, proces ten wymaga aktywnej reinterpretacji tekstu, co jest bardziej angażujące, a przy tym pochłania więcej czasu.
Dla określenia potencjalnych wymiarów obrazu produktu zbiór możliwych zdarzeń związanych z jego użytkowaniem powinien być określany z perspektywy osoby należącej do
przez odbiorcę związków między pojęciami a opisywanymi zdarzeniami. Identyfikowane typy relacji powinny wyczerpywać pełny opis zdarzenia. W komunikatach wykorzystujących oprócz kodu werbalnego także wizualny oraz epizodyczny zapis informacji łatwiejsze jest określanie przez odbiorcę związków między pojęciami związanymi z produktem istniejącymi już w jego pamięci, dzięki automatycznej dostępności cech określających te pojęcia. Zapisane są one w kodach o łatwej dostępności. Przy percepcji informacji kodowanych werbalnie, proces ten wymaga aktywnej reinterpretacji tekstu, co jest bardziej angażujące, a przy tym pochłania więcej czasu. <br>Dla określenia potencjalnych wymiarów obrazu produktu zbiór możliwych zdarzeń związanych z jego użytkowaniem powinien być określany z perspektywy osoby należącej do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego