Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
NAKLEJAĆ ZNACZKA



PRAWDZIWE ŻYCIE TOCZY SIĘ W CENTRUM
Wystarczy jedna chwila i już wiesz gdzie jesteś. Niezwykła architektura, niezwykli ludzie. Wyrafinowane przysmaki i eleganckie stroje. Najlepsze restauracje w mieście, aromatyczna kawa, miejsce spotkań...to Twój świat. Pełen życia, kolorów, inspiracji. Jesteś w prawdziwym centrum. Jesteś w Blue City.
Przed Tobą pond dwieście sklepów i dwadzieścia restauracji. Prawdziwe delikatesy kuszą przysmakami z całego świata. W elektromarkecie znajdziesz każdy potrzebny sprzęt. Pod ręką masz nawet specjalistyczne centrum medyczne.
Rozejrzyj się dookoła, Blue City to całkiem inna skala.
HOMECITY - poziom +2
Bibeloty, eleganckie meble, starannie dobrane kolory ścian - rzeczy, które tworzą wyjątkowy klimat. Odwiedź
NAKLEJAĆ ZNACZKA<br>&lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="advert" sub="buy"&gt;<br>PRAWDZIWE ŻYCIE TOCZY SIĘ W CENTRUM<br>Wystarczy jedna chwila i już wiesz gdzie jesteś. Niezwykła architektura, niezwykli ludzie. Wyrafinowane przysmaki i eleganckie stroje. Najlepsze restauracje w mieście, aromatyczna kawa, miejsce spotkań...to Twój świat. Pełen życia, kolorów, inspiracji. Jesteś w prawdziwym centrum. Jesteś w Blue City.<br>Przed Tobą pond dwieście sklepów i dwadzieścia restauracji. Prawdziwe delikatesy kuszą przysmakami z całego świata. W elektromarkecie znajdziesz każdy potrzebny sprzęt. Pod ręką masz nawet specjalistyczne centrum medyczne.<br>Rozejrzyj się dookoła, Blue City to całkiem inna skala.<br>HOMECITY - poziom +2<br>Bibeloty, eleganckie meble, starannie dobrane kolory ścian - rzeczy, które tworzą wyjątkowy klimat. Odwiedź
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego