Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.
Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu prostoliniowego w identycznych warunkach drogowych dla obu kół następuje symetryczny rozdział mocy (rys. 13.14a). Można go opisać równaniem

Gdy koło wewnętrzne wpada w poślizg, to w skrajnym przypadku napęd jest przekazywany jedynie przez to ślizgające się koło. Możliwe są tu trzy przypadki.
W pierwszym przypadku, koło zewnętrzne toczy się po podłożu bez poślizgu nie przekazując napędu (rys. 13.14b). Aby taki przypadek mógł wystąpić, prędkość obrotowa koła wewnętrznego w poślizgu musi być równa prędkości
pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.<br>Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu prostoliniowego w identycznych warunkach drogowych dla obu kół następuje symetryczny rozdział mocy (rys. 13.14a). Można go opisać równaniem<br>&lt;gap&gt;<br>Gdy koło wewnętrzne wpada w poślizg, to w skrajnym przypadku napęd jest przekazywany jedynie przez to ślizgające się koło. Możliwe są tu trzy przypadki.<br>W pierwszym przypadku, koło zewnętrzne toczy się po podłożu bez poślizgu nie przekazując napędu (rys. 13.14b). Aby taki przypadek mógł wystąpić, prędkość obrotowa koła wewnętrznego w poślizgu musi być równa prędkości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego