Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 21/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
mln ludzi. Ponad 40% drukowanych materiałów w tym kraju to właśnie mangi. Dla porównania
- amerykańskie tłumaczenia rozchodzą się w 13 000 tys. egzemplarzy.

Manga jest jednym z najbardziej znanych atrybutów japońskiej pop-kultury. Wielu zachodnich krytyków jest uprzedzonych do tej formy przekazu, postrzegając ją jako kicz. Prawda jak zwykle leży pośrodku: publikowane są zarówno niewiele warte masówki, jak i wybitne dzieła.
Tak wysoka sprzedaż mangi pod różnymi postaciami w Japonii wynika z faktu, że odbiorcy są bardzo różni. Są to młodzi, ludzie w średnim wieku, kobiety i mężczyźni: każdy ma swoje ulubione serie. Poza tym cena takiego magazynu jest niska (ok
mln ludzi. Ponad 40% drukowanych materiałów w tym kraju to właśnie &lt;orig&gt;mangi&lt;/&gt;. Dla porównania <br>- amerykańskie tłumaczenia rozchodzą się w 13 000 tys. egzemplarzy.<br><br>&lt;orig&gt;Manga&lt;/&gt; jest jednym z najbardziej znanych atrybutów japońskiej pop-kultury. Wielu zachodnich krytyków jest uprzedzonych do tej formy przekazu, postrzegając ją jako kicz. Prawda jak zwykle leży pośrodku: publikowane są zarówno niewiele warte masówki, jak i wybitne dzieła.<br>Tak wysoka sprzedaż &lt;orig&gt;mangi&lt;/&gt; pod różnymi postaciami w Japonii wynika z faktu, że odbiorcy są bardzo różni. Są to młodzi, ludzie w średnim wieku, kobiety i mężczyźni: każdy ma swoje ulubione serie. Poza tym cena takiego magazynu jest niska (ok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego