Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
gat.: cuba libre
Płyta pod patronatem śląskiego Kubańczyka - Jose Torresa. Jego samego słyszymy jednak tylko w kończącej album "Kubie - wyspie jak wulkan gorącej". Poza tym: jak zawsze, to co zawsze, czyli wybór z twórczości Ibrahima Ferrera, Compaya Segundo, Rubena Gonzalesa i innych "socjalclubowiczów". Dla salsamaniaków.

THE FALL
The Unutterable

gat.: post postpunk
Powrót cenionych niegdyś nowofalowców z Manchesteru. Powrót niespecjalnie głośny, a to z tego powodu, że panowie zapomnieli o upływie czasu. Twardo grają te same surowe i smutne piosenki, których data przydatności do spożycia minęła dwadzieścia lat temu. W roku 2001 brzmi to archaicznie,
a spożycie ewidentnie grozi niestrawnością. Dla
gat.: cuba libre<br>Płyta pod patronatem śląskiego Kubańczyka - Jose Torresa. Jego samego słyszymy jednak tylko w kończącej album "Kubie - wyspie jak wulkan gorącej". Poza tym: jak zawsze, to co zawsze, czyli wybór z twórczości Ibrahima Ferrera, Compaya Segundo, Rubena Gonzalesa i innych "socjalclubowiczów". Dla salsamaniaków.<br><br>&lt;tit&gt;THE FALL<br>The Unutterable&lt;/&gt;<br><br>gat.: post postpunk<br>Powrót cenionych niegdyś nowofalowców z Manchesteru. Powrót niespecjalnie głośny, a to z tego powodu, że panowie zapomnieli o upływie czasu. Twardo grają te same surowe i smutne piosenki, których data przydatności do spożycia minęła dwadzieścia lat temu. W roku 2001 brzmi to archaicznie,<br>a spożycie ewidentnie grozi niestrawnością. Dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego