Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
grupy jest nastawiona na elastyczność, wykorzystywanie różnych elementów wpływających na cenę kredytu lub innej usługi bankowej.
Trzecia grupa klientów banku obejmuje firmy wielkie i międzynarodowe. Mają one stosunkowo łatwy dostęp do rynków pieniężnych i kredytowych. Polityka cenowa banków wobec nich nie może więc być jednolita, jest indywidualizowana i ma charakter poufny. Oprócz ceny podstawowej znaczenie mają tu jeszcze szerokość i głębokość oferty banku, wielkość kwot kredytowych oraz fachowość i szybkość dokonywanych operacji finansowych.
Należy jednak podkreślić, że nadmierne różnicowanie cen dla klienta masowego (poprzez kombinację różnych jej elementów dla jednego produktu) może powodować negatywne konsekwencje. Na przykład klienci, wobec których bank
grupy jest nastawiona na elastyczność, wykorzystywanie różnych elementów wpływających na cenę kredytu lub innej usługi bankowej.<br>Trzecia grupa klientów banku obejmuje firmy wielkie i międzynarodowe. Mają one stosunkowo łatwy dostęp do rynków pieniężnych i kredytowych. Polityka cenowa banków wobec nich nie może więc być jednolita, jest indywidualizowana i ma charakter poufny. Oprócz ceny podstawowej znaczenie mają tu jeszcze szerokość i głębokość oferty banku, wielkość kwot kredytowych oraz fachowość i szybkość dokonywanych operacji finansowych.<br>Należy jednak podkreślić, że nadmierne różnicowanie cen dla klienta masowego (poprzez kombinację różnych jej elementów dla jednego produktu) może powodować negatywne konsekwencje. Na przykład klienci, wobec których bank
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego