Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
określonych treści w sytuacji, która niezbyt przystaje do owych "starych" treści, niesie z sobą niebezpieczeństwo uzyskania przez badaną osobę wyniku obciążonego, a wielkość owego obciążenia (ang. bias) będzie funkcją niezgodności rzeczywiście badanych za pomocą testu osiągnięć szkolnych treści (np. aktualnie realizowanego programu nauczania matematyki w klasie X) z treścią jego pozycji odnoszących się do programu nauczania matematyki, który był aktualny wówczas, gdy test ten powstawał. Wyraźnie zostało to ujęte w standardzie E12.3: "Jeśli w podręczniku testowym określa się związek pozycji testowych z przedmiotem nauczania (lub innym - Ťźródłem treściť), należy podać, kiedy został opracowany program tego przedmiotu" oraz w standardzie E12
określonych treści w sytuacji, która niezbyt przystaje do owych "starych" treści, niesie z sobą niebezpieczeństwo uzyskania przez badaną osobę wyniku obciążonego, a wielkość owego obciążenia (ang. bias) będzie funkcją niezgodności rzeczywiście badanych za pomocą testu osiągnięć szkolnych treści (np. aktualnie realizowanego programu nauczania matematyki w klasie X) z treścią jego pozycji odnoszących się do programu nauczania matematyki, który był aktualny wówczas, gdy test ten powstawał. Wyraźnie zostało to ujęte w standardzie E12.3: "Jeśli w podręczniku testowym określa się związek pozycji testowych z przedmiotem nauczania (lub innym - Ťźródłem treściť), należy podać, kiedy został opracowany program tego przedmiotu" oraz w standardzie E12
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego