Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
poprzez elektroniczny układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar, w którym pompa wspomagania nie nadążała za potrzebami - po trzecim, ostrym i nagłym skręcie zanikało wspomaganie. Sytuacja zmieniła się na torze Hockenheim. W ekstremalnych warunkach "XJ8" wchodzi w zakręt z dużą podsterownością (z włączonym układem ASR przeciwpoślizgowym), ale jego karoseria prawie nie przechyla się na boki i auto daje się kontrolować. W tych samych warunkach "eska" okazała się zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają
poprzez elektroniczny układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar, w którym pompa wspomagania nie nadążała za potrzebami - po trzecim, ostrym i nagłym skręcie zanikało wspomaganie. Sytuacja zmieniła się na torze Hockenheim. W ekstremalnych warunkach "XJ8" wchodzi w zakręt z dużą podsterownością (z włączonym układem ASR przeciwpoślizgowym), ale jego karoseria prawie nie przechyla się na boki i auto daje się kontrolować. W tych samych warunkach "eska" okazała się zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego