Typ tekstu: Książka
Autor: Zielińska Teresa
Tytuł: Maszyny kroczące
Rok: 2003
oraz spodziewane prędkości i przyśpieszenia kątowe. Załóżmy, że w i-tym stawie całkowite zmiany kąta w fazie podporowej wynoszą Jest to suma wszystkich bezwględnych zmian kąta. Czas podparcia tp jest równy k/v. Prędkość kątowa w przegubie

Współczynnik redukcji dla założonej prędkości jest równy nominalnej prędkości obrotów silnika podzielonej przez prędkość kątową w stawie. Niech prędkość nominalna będzie równa mnom (według katalogu). Jak już wspominano, dla wielu układów pośredniczących sugerowana prędkość jest rzędu 4000 obr/min, co jest często o wiele mniej niż prędkości maksymalne silników (8000-10000 obr/min).
Przyjmując, że wielkości mnom i
p są wyrażone w tych samych jednostkach
oraz spodziewane prędkości i przyśpieszenia kątowe. Załóżmy, że w i-tym stawie całkowite zmiany kąta w fazie podporowej wynoszą &lt;gap&gt; Jest to suma wszystkich bezwględnych zmian kąta. Czas podparcia tp jest równy k/v. Prędkość kątowa w przegubie <br>&lt;gap&gt;<br>Współczynnik redukcji dla założonej prędkości jest równy nominalnej prędkości obrotów silnika podzielonej przez prędkość kątową w stawie. Niech prędkość nominalna będzie równa mnom (według katalogu). Jak już wspominano, dla wielu układów pośredniczących sugerowana prędkość jest rzędu 4000 obr/min, co jest często o wiele mniej niż prędkości maksymalne silników (8000-10000 obr/min). <br>Przyjmując, że wielkości mnom i &lt;gap&gt;<br>p są wyrażone w tych samych jednostkach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego