Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
już firmy dysponujące certyfikatami. Wielu przedsiębiorców uważa, że utrzymanie się na rynku bez tego systemu wymaga obniżenia cen o 710%.
Pewność, że system zarządzania w przedsiębiorstwie jest zorientowany na jakość, co daje szansę na zapewnienie wymaganej konkurencyjności. Podniesienie prestiżu firmy na rynku i wśród pracowników, polepszenie image przedsiębiorstwa i jego produktów oraz możliwość eksponowania faktu posiadania certyfikatu w działaniach promocyjnych. Ułatwianie kontaktów z odbiorcami w systemie poddostaw, ograniczanie wizyt i kontrolowania zakładu przez kontrahentów, co prowadzi do szybszego nawiązania współpracy. Udogodnienia ubezpieczeniowe. Dostęp do dostawców także posiadających takie certyfikaty, co jest przesłanką dobrej jakości ich wyrobów.

System oznakowania znakiem CE

Oznakowanie
już firmy dysponujące certyfikatami. Wielu przedsiębiorców uważa, że utrzymanie się na rynku bez tego systemu wymaga obniżenia cen o 710%.<br> Pewność, że system zarządzania w przedsiębiorstwie jest zorientowany na jakość, co daje szansę na zapewnienie wymaganej konkurencyjności. Podniesienie prestiżu firmy na rynku i wśród pracowników, polepszenie image przedsiębiorstwa i jego produktów oraz możliwość eksponowania faktu posiadania certyfikatu w działaniach promocyjnych. Ułatwianie kontaktów z odbiorcami w systemie poddostaw, ograniczanie wizyt i kontrolowania zakładu przez kontrahentów, co prowadzi do szybszego nawiązania współpracy. Udogodnienia ubezpieczeniowe. Dostęp do dostawców także posiadających takie certyfikaty, co jest przesłanką dobrej jakości ich wyrobów.<br><br>&lt;tit&gt;System oznakowania znakiem CE&lt;/&gt;<br><br>Oznakowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego