Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
dochodów". Pozostałe 20 proc. to tak zwany fundusz swobodnej decyzji. Łatwo obliczyć, że przeszło 284 tys. najbogatszych Polaków może więc wydać na ekskluzywne produkty markowe ok. 5 mld zł. Do tego można by dodać 4,5 mld zł, które miałoby przeznaczyć na ten cel niecałe 900 tys. Polaków z drugiego progu podatkowego. W sumie daje to ok. 9,5 mld zł (czyli ponad 4 mld zł więcej niż rok wcześniej). Konsumenci sięgający po "metkowe produkty" z najwyższej półki nie zawsze są snobami. To, jakim samochodem jeździmy i co ubieramy, często wymusza na nas otoczenie - podkreślają specjaliści. - Do stanowiska dyrektora generalnego dużego koncernu
dochodów". Pozostałe 20 proc. to tak zwany fundusz swobodnej decyzji. Łatwo obliczyć, że przeszło 284 tys. najbogatszych Polaków może więc wydać na ekskluzywne produkty markowe ok. 5 mld zł. Do tego można by dodać 4,5 mld zł, które miałoby przeznaczyć na ten cel niecałe 900 tys. Polaków z drugiego progu podatkowego. W sumie daje to ok. 9,5 mld zł (czyli ponad 4 mld zł więcej niż rok wcześniej). Konsumenci sięgający po <orig>"metkowe produkty"</> z najwyższej półki nie zawsze są snobami. To, jakim samochodem jeździmy i co ubieramy, często wymusza na nas otoczenie - podkreślają specjaliści. - Do stanowiska dyrektora generalnego dużego koncernu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego