Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rozwiązań.
W krajach Unii Europejskiej analizy LCA prowadzi się już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1992r. przeprowadzono 130 takich analiz w ok. 60 przedsiębiorstwach. Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku dzięki wprowadzaniu podejścia ekologicznego i modyfikowaniu pod tym kątem produktów wymaga jeszcze poinformowania o tym konsumentów. Uwzględnia się to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).
Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że
rozwiązań.<br>W krajach Unii Europejskiej analizy LCA prowadzi się już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1992r. przeprowadzono 130 takich analiz w ok. 60 przedsiębiorstwach. Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku dzięki wprowadzaniu podejścia ekologicznego i modyfikowaniu pod tym kątem produktów wymaga jeszcze poinformowania o tym konsumentów. Uwzględnia się to w działaniach promocyjnych, zwłaszcza w reklamie i public relations (tabl.22).<br>Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego