Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
gospodarstwa domowego powinny przynieść co najmniej jeden bilet lotniczy rocznie.
Źródło: "The Wall Street Journal Europe", wydanie polskie: "Gazeta Wyborcza" z 12.06.1995 r., op. cit.

Firmy handlowe tworzą także bazy danych o stałych klientach i gromadzą informacje o ich zainteresowaniach i rodzajach zakupów. Jest możliwe prowadzenie zindywidualizowanych działań promocyjnych, które są zwykle bardziej skuteczne, niż działania prowadzone w środkach masowego przekazu.

5.4. Promocja

5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej

Istotnym elementem marketingu, także na rynku Unii Europejskiej, jest promocja. Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danego przedsiębiorstwa, polegające na przekazywaniu im informacji
gospodarstwa domowego powinny przynieść co najmniej jeden bilet lotniczy rocznie.<br>Źródło: "The Wall Street Journal Europe", wydanie polskie: "Gazeta Wyborcza" z 12.06.1995 r., op. cit.<br><br>Firmy handlowe tworzą także bazy danych o stałych klientach i gromadzą informacje o ich zainteresowaniach i rodzajach zakupów. Jest możliwe prowadzenie zindywidualizowanych działań promocyjnych, które są zwykle bardziej skuteczne, niż działania prowadzone w środkach masowego przekazu.<br><br>&lt;tit&gt;5.4. Promocja&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>Istotnym elementem marketingu, także na rynku Unii Europejskiej, jest promocja. Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danego przedsiębiorstwa, polegające na przekazywaniu im informacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego