Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Unii Europejskiej, to jak to wynika z wcześniejszych stwierdzeń, konkurencja na nim jest duża, a w dodatku nasila się wraz z wprowadzaniem zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego.
Konkurenci stosują zróżnicowane formy promocji i wydają na ten cel duże sumy. Rynek ten ma charakter rynku nabywcy.
Wymienione czynniki sprawiają, że rola działań promocyjnych powinna być duża. Aby osiągnąć cele promocyjne rynku Unii Europejskiej, powinno się stosować wszystkie formy promocji, czyli: reklamę, akwizycję, promocję uzupełniającą (sales promotion), działania public relations, sponsoring.
Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny także uczestniczyć w imprezach targowo-wystawienniczych, które są organizowane w tym regionie.
Ze względu na znaczenie
Unii Europejskiej, to jak to wynika z wcześniejszych stwierdzeń, konkurencja na nim jest duża, a w dodatku nasila się wraz z wprowadzaniem zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego.<br>Konkurenci stosują zróżnicowane formy promocji i wydają na ten cel duże sumy. Rynek ten ma charakter rynku nabywcy.<br>Wymienione czynniki sprawiają, że rola działań promocyjnych powinna być duża. Aby osiągnąć cele promocyjne rynku Unii Europejskiej, powinno się stosować wszystkie formy promocji, czyli: reklamę, akwizycję, promocję uzupełniającą (sales promotion), działania public relations, sponsoring.<br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny także uczestniczyć w imprezach targowo-wystawienniczych, które są organizowane w tym regionie.<br>Ze względu na znaczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego