Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Aby osiągnąć cele promocyjne rynku Unii Europejskiej, powinno się stosować wszystkie formy promocji, czyli: reklamę, akwizycję, promocję uzupełniającą (sales promotion), działania public relations, sponsoring.
Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny także uczestniczyć w imprezach targowo-wystawienniczych, które są organizowane w tym regionie.
Ze względu na znaczenie reklamy w przedsięwzięciach promocyjnych firm na rynku UE, tej formie promocji poświęca się największą uwagę. Trzeba jednak zwrócić uwagę na pewne zjawisko w krajach UE, polegające na zwiększaniu się znaczenia tzw. marketingu bezpośredniego, wykorzystującego trzy nośniki promocji, czyli docierania do adresatów promocji za pośrednictwem przesyłek pocztowych, telewizji i nowoczesnych środków elektronicznych (np. faksu). Europejskie
Aby osiągnąć cele promocyjne rynku Unii Europejskiej, powinno się stosować wszystkie formy promocji, czyli: reklamę, akwizycję, promocję uzupełniającą (sales promotion), działania public relations, sponsoring.<br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny także uczestniczyć w imprezach targowo-wystawienniczych, które są organizowane w tym regionie.<br>Ze względu na znaczenie reklamy w przedsięwzięciach promocyjnych firm na rynku UE, tej formie promocji poświęca się największą uwagę. Trzeba jednak zwrócić uwagę na pewne zjawisko w krajach UE, polegające na zwiększaniu się znaczenia tzw. marketingu bezpośredniego, wykorzystującego trzy nośniki promocji, czyli docierania do adresatów promocji za pośrednictwem przesyłek pocztowych, telewizji i nowoczesnych środków elektronicznych (np. faksu). Europejskie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego