Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub jest skutkiem ważności elementów przekazu dla odbiorcy, a także konsekwencją stosunku docierających informacji, wobec uprzednich postaw związanych z desygnatami wiadomości.
Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe natężenie. Jego wzrost może mieć charakter skokowy, na skutek pojawiania się treści ważnych i istotnych dla odbiorcy, albo też czynników wywołujących silne reakcje emocjonalne. Stopień zaangażowania adresata komunikatu reklamowego ze
z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub jest skutkiem ważności elementów przekazu dla odbiorcy, a także konsekwencją stosunku docierających informacji, wobec uprzednich postaw związanych z desygnatami wiadomości. <br>Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe natężenie. Jego wzrost może mieć charakter skokowy, na skutek pojawiania się treści ważnych i istotnych dla odbiorcy, albo też czynników wywołujących silne reakcje emocjonalne. Stopień zaangażowania adresata komunikatu reklamowego ze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego