Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Ireny, drugich chuligański sznyt i bezkompromisowość Molesty.

Podział rynku fonograficznego w 1999 r.

Małgorzata Maliszewska z Sony uważa, że działania marketingowe są coraz mniej skuteczne, bo ludzie w Polsce przestali wierzyć marketingowi. Kiedyś wierzyli bardziej, bo to była nowość. Teraz przekonują się, jak często do rangi megagwiazd urastają zwykli wyrobnicy, przeciętniacy, a nawet chałturnicy.

Telewizja pokazała

TVP zaprosiła niedawno do Polski Enrique Iglesiasa. Pamiętnego dnia nic innego się w publicznej telewizji nie liczyło. Relacje z przybycia gwiazdy, wywiady, spotkania z fankami, wreszcie transmisja koncertu, dawanego, jak się później okazało, z pełnego playbacku. TVN złośliwie pokazał w "Faktach", jak gwiazda ruszając ustami
Ireny, drugich chuligański sznyt i bezkompromisowość Molesty.<br><br>&lt;tit&gt;Podział rynku fonograficznego w 1999 r.&lt;/&gt;<br><br>Małgorzata Maliszewska z Sony uważa, że działania marketingowe są coraz mniej skuteczne, bo ludzie w Polsce przestali wierzyć marketingowi. Kiedyś wierzyli bardziej, bo to była nowość. Teraz przekonują się, jak często do rangi &lt;orig&gt;megagwiazd&lt;/&gt; urastają zwykli wyrobnicy, przeciętniacy, a nawet chałturnicy.<br><br>&lt;tit&gt;Telewizja pokazała&lt;/&gt;<br><br>TVP zaprosiła niedawno do Polski Enrique Iglesiasa. Pamiętnego dnia nic innego się w publicznej telewizji nie liczyło. Relacje z przybycia gwiazdy, wywiady, spotkania z fankami, wreszcie transmisja koncertu, dawanego, jak się później okazało, z pełnego playbacku. TVN złośliwie pokazał w "Faktach", jak gwiazda ruszając ustami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego