Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Prudnicki
Nr: 12. 15 (50)
Miejsce wydania: Prudnik
Rok: 2004
Proporcje są mniej więcej jeden do trzech.
- Kim są najczęściej pana klienci?
- Bardzo duża rozpiętość. Nie ma tutaj kompletnie żadnej reguły. Nie mamy ani jednej firmy, która by się ze swoją działalnością powtarzała. Są to zarówno firmy związane z medycyną, działalnością hurtową, budowlaną, produkcją. Jednym słowem bardzo szeroki zakres. Każdy przedsiębiorca, który inwestuje w swoją firmę, który myśli o niej poważnie prędzej czy później będzie się pytał o takie pieniądze.
- Z jakimi problemami najczęściej borykają się polskie firmy na rynku europejskim?
- Pierwsza bariera jest już w Polsce. Chodzi mi o tłumaczenie urzędów, że wszystko wynika z przepisów unijnych. Jeżeli wszystko próbujemy
Proporcje są mniej więcej jeden do trzech. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Kim są najczęściej pana klienci?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Bardzo duża rozpiętość. Nie ma tutaj kompletnie żadnej reguły. Nie mamy ani jednej firmy, która by się ze swoją działalnością powtarzała. Są to zarówno firmy związane z medycyną, działalnością hurtową, budowlaną, produkcją. Jednym słowem bardzo szeroki zakres. Każdy przedsiębiorca, który inwestuje w swoją firmę, który myśli o niej poważnie prędzej czy później będzie się pytał o takie pieniądze. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Z jakimi problemami najczęściej borykają się polskie firmy na rynku europejskim?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Pierwsza bariera jest już w Polsce. Chodzi mi o tłumaczenie urzędów, że wszystko wynika z przepisów unijnych. Jeżeli wszystko próbujemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego