Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w listopadzie 1997r. Rezultaty tego badania, zrealizowanego wśród 513 europejskich menedżerów, są bardzo optymistyczne. Wynika z nich bowiem, że 75% ankietowanych jest zdania, iż wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na ich przedsiębiorstwa. Tylko 3% twierdziło, że wpływ ten będzie negatywny, natomiast 21% badanych nie widzi obecnie żadnego wpływu. Większość przedsiębiorców, gdyż 70%, jest za wprowadzeniem euro w przewidywanym terminie, czyli w 1999 r. Tylko 19% badanych było za przesunięciem terminu wprowadzenia jednolitej waluty na rok 2001. Jest to oczywiście logiczne, większość przedsiębiorców dąży do szybkiego wprowadzenia zmiany, która - ich zdaniem - będzie pozytywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstw.
Przewidywany nacisk konkurencji i
w listopadzie 1997r. Rezultaty tego badania, zrealizowanego wśród 513 europejskich menedżerów, są bardzo optymistyczne. Wynika z nich bowiem, że 75% ankietowanych jest zdania, iż wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na ich przedsiębiorstwa. Tylko 3% twierdziło, że wpływ ten będzie negatywny, natomiast 21% badanych nie widzi obecnie żadnego wpływu. Większość przedsiębiorców, gdyż 70%, jest za wprowadzeniem euro w przewidywanym terminie, czyli w 1999 r. Tylko 19% badanych było za przesunięciem terminu wprowadzenia jednolitej waluty na rok 2001. Jest to oczywiście logiczne, większość przedsiębiorców dąży do szybkiego wprowadzenia zmiany, która - ich zdaniem - będzie pozytywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstw.<br>Przewidywany nacisk konkurencji i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego