Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
m.in. skorzystaliśmy z wersji wałka rozrządu o oznaczeniu 385, rekomendowanej jako najbardziej nadająca się do aut używanej w codziennej eksploatacji.
Żmudna praca
Wszystkie przeróbki trwały 5 dni. po uruchomieniu silnika konsternacja. Auto miało dynamikę gorszą od fabrycznej. Sytuację wyjaśnił pan Mariusz Kasprzak z Marakasa - pierwsze 500 km samochód musi przejechać na "skręconych" nastawach, powoli docierając się. Z dnia na dzień Maluch jeździł coraz lepiej. Regulacja dała dalszy zysk dynamiki. Gdy auto przekroczyło 1000 km, dokonano kolejnej regulacji wraz z wymianą oleju. teraz nadeszła chwila prawdy:
Testy drogowe
Skrupulatne pomiary seryjnego auta posłużyły nam za punk odniesienia. Poniżej prezentujemy dokładną tabelę
m.in. skorzystaliśmy z wersji wałka rozrządu o oznaczeniu 385, rekomendowanej jako najbardziej nadająca się do aut używanej w codziennej eksploatacji. <br>&lt;tit&gt;Żmudna praca&lt;/&gt; <br>Wszystkie przeróbki trwały 5 dni. po uruchomieniu silnika konsternacja. Auto miało dynamikę gorszą od fabrycznej. Sytuację wyjaśnił pan Mariusz Kasprzak z Marakasa - pierwsze 500 km samochód musi przejechać na "skręconych" nastawach, powoli docierając się. Z dnia na dzień Maluch jeździł coraz lepiej. Regulacja dała dalszy zysk dynamiki. Gdy auto przekroczyło 1000 km, dokonano kolejnej regulacji wraz z wymianą oleju. teraz nadeszła chwila prawdy: <br>&lt;tit&gt;Testy drogowe&lt;/&gt; <br>Skrupulatne pomiary seryjnego auta posłużyły nam za punk odniesienia. Poniżej prezentujemy dokładną tabelę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego