Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamy konkurencji.
Unikanie opisów. Dążenie do argumentacji opartej na przyczynie i skutku oraz jej ładunek emocjonalny. Preferowanie formy zwrotnej. Zasady te umożliwiają odbiór tekstu na płytkim poziomie zaangażowania. Wykorzystują automatyczne mechanizmy percepcji oraz naturalną tendencję do określania zależności między poszczególnymi informacjami, docierającymi z otoczenia. Pozwalają też uniknąć sytuacji, w których przekaz straci swe funkcje informacyjne oraz motywacyjne na skutek podawania argumentów, co do których odbiorca ma już wystarczającą ilość informacji, tworząc związki przyczynowe między elementami głównej linii argumentacji oraz kontekstem. Poza tym warunki kontraktu "znane-nowe" mogą być spełniane również w stosunku do treści, które na poziomie stwierdzeń nie miałyby żadnych
reklamy konkurencji. <br>Unikanie opisów. Dążenie do argumentacji opartej na przyczynie i skutku oraz jej ładunek emocjonalny. Preferowanie formy zwrotnej. Zasady te umożliwiają odbiór tekstu na płytkim poziomie zaangażowania. Wykorzystują automatyczne mechanizmy percepcji oraz naturalną tendencję do określania zależności między poszczególnymi informacjami, docierającymi z otoczenia. Pozwalają też uniknąć sytuacji, w których przekaz straci swe funkcje informacyjne oraz motywacyjne na skutek podawania argumentów, co do których odbiorca ma już wystarczającą ilość informacji, tworząc związki przyczynowe między elementami głównej linii argumentacji oraz kontekstem. Poza tym warunki kontraktu "znane-nowe" mogą być spełniane również w stosunku do treści, które na poziomie stwierdzeń nie miałyby żadnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego