Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kodów utrwalających treść wiadomości, jak i przekazach wykorzystujących maksymalnie szeroki zbiór kodów, a więc przekazach audiowizualnych. W idealnej sytuacji określona stała reklamowa powinna dawać się adaptować do zastosowania także w pozostałych formach realizowanej strategii promocyjnej. Poziomy, na jakich może być przetwarzana wiadomość reklamowa, pozwalają określić cechy łączące i scalające ciąg przekazów reklamowych w tej skali zapisu wiadomości, która odnosi się do cech fizycznych i przestrzennych informacji kodowalnych, zarówno w stosunku do nośników drukowanych, jak i audiowizualnych. Koncentrują się one wokół stałych reguł organizujących stosunki wielkości, stosunki przestrzenne, ilość głównych desygnatów przekazu, kierunek interakcji między nimi, bazowe relacje kolorystyczne i rytmiczne. Są
kodów utrwalających treść wiadomości, jak i przekazach wykorzystujących maksymalnie szeroki zbiór kodów, a więc przekazach audiowizualnych. W idealnej sytuacji określona stała reklamowa powinna dawać się adaptować do zastosowania także w pozostałych formach realizowanej strategii promocyjnej. Poziomy, na jakich może być przetwarzana wiadomość reklamowa, pozwalają określić cechy łączące i scalające ciąg przekazów reklamowych w tej skali zapisu wiadomości, która odnosi się do cech fizycznych i przestrzennych informacji kodowalnych, zarówno w stosunku do nośników drukowanych, jak i audiowizualnych. Koncentrują się one wokół stałych reguł organizujących stosunki wielkości, stosunki przestrzenne, ilość głównych desygnatów przekazu, kierunek interakcji między nimi, bazowe relacje kolorystyczne i rytmiczne. Są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego