Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
o małej dynamice i serialnym charakterze opóźnia integrację cech.
Badania dotyczące powyższej teorii dotyczyły, przede wszystkim, działania mechanizmów uwagi w percepcji wzrokowej.
WYBRANE KONCEPCJE PROCESU ZAANGAŻOWANIA
Pojęcie zaangażowania odnosi się do intensywności, jakości oraz dynamiki przebiegu procesów regulujących kontakt z otoczeniem. Wpływa na ukierunkowanie działania oraz tworzenie się sądów i przekonań oraz ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak
o małej dynamice i serialnym charakterze opóźnia integrację cech. <br>Badania dotyczące powyższej teorii dotyczyły, przede wszystkim, działania mechanizmów uwagi w percepcji wzrokowej. <br>WYBRANE KONCEPCJE PROCESU ZAANGAŻOWANIA <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do intensywności, jakości oraz dynamiki przebiegu procesów regulujących kontakt z otoczeniem. Wpływa na ukierunkowanie działania oraz tworzenie się sądów i przekonań oraz ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego