Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Frugo jest przykładem marketingu alternatywnego. Polega on na szukaniu nowych form i technik reklamowych, skuteczniej docierających do świadomości odbiorców. To reakcja na nasze zobojętnienie wobec tradycyjnych form reklamy, która jest tak wszechobecna, że często już po prostu jej nie zauważamy. Billboardy omiatamy spojrzeniem nie rejestrując ich treści, telewizyjne bloki reklamowe przelatują nam przed oczami bez echa. Zużył się już nawet seks, który w reklamie był sposobem na przyciągnięcie uwagi, a czasem na wywołanie skandalu. Cierpi na tym pewien producent prezerwatyw, który ze swoimi kampaniami spóźnił się o kilka lat. Billboardy, które kiedyś wywoływałyby skandal, dziś pozostawiają jedynie lekki niesmak. W najnowszej
Frugo jest przykładem marketingu alternatywnego. Polega on na szukaniu nowych form i technik reklamowych, skuteczniej docierających do świadomości odbiorców. To reakcja na nasze zobojętnienie wobec tradycyjnych form reklamy, która jest tak wszechobecna, że często już po prostu jej nie zauważamy. Billboardy omiatamy spojrzeniem nie rejestrując ich treści, telewizyjne bloki reklamowe przelatują nam przed oczami bez echa. Zużył się już nawet seks, który w reklamie był sposobem na przyciągnięcie uwagi, a czasem na wywołanie skandalu. Cierpi na tym pewien producent prezerwatyw, który ze swoimi kampaniami spóźnił się o kilka lat. Billboardy, które kiedyś wywoływałyby skandal, dziś pozostawiają jedynie lekki niesmak. W najnowszej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego