Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
4- cylindrowymi, 16-zaworowymi jednostkami o mocy 100 KM. W związku z tym Ford, Opel i VW mają porównywalne osiągi. Co prawda, silnik Opla osiąga najwyższą wartość momentu przy najniższych obrotach, ale nie wpływa to znacząco na osiągi tego samochodu. Skrzynie biegów zostały zestopniowane poprawnie we wszystkich trzech konstrukcjach. Najkrótsze przełożenia zastosowano w Golfie, pewnie ze względu na największą masę. Mechanizm zmiany przełożeń najprecyzyjniej działa w Focusie, najgorzej w Astrze, ale też nie ma powodów do rozpaczy.


JAZDA

W skrócie można powiedzieć, że Astra ma najbardziej sportowe zawieszenie, Golf jest komfortowy, a w wypadku Focusa osiągnięto kompromis między tymi dwoma charakterystykami
4- cylindrowymi, 16-zaworowymi jednostkami o mocy 100 KM. W związku z tym Ford, Opel i VW mają porównywalne osiągi. Co prawda, silnik Opla osiąga najwyższą wartość momentu przy najniższych obrotach, ale nie wpływa to znacząco na osiągi tego samochodu. Skrzynie biegów zostały zestopniowane poprawnie we wszystkich trzech konstrukcjach. Najkrótsze przełożenia zastosowano w Golfie, pewnie ze względu na największą masę. Mechanizm zmiany przełożeń najprecyzyjniej działa w Focusie, najgorzej w Astrze, ale też nie ma powodów do rozpaczy.<br><br><br>&lt;tit1&gt;JAZDA&lt;/tit1&gt;<br><br>W skrócie można powiedzieć, że Astra ma najbardziej sportowe zawieszenie, Golf jest komfortowy, a w wypadku Focusa osiągnięto kompromis między tymi dwoma charakterystykami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego