Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
śrubą baryłkową przy wejściu linki do przerzutki lub przy manetce (gripshift). Kręcąc w stronę koła (odkręcając) napinasz linkę a w przeciwną poluzowujesz. Gdy przerzutka nie wrzuca na większe zębatki zwiększ napięcie linki, w przeciwnej sytuacji zmniejsz je. Musisz znaleźć optymalne położenie. Jeśli masz śruby regulacyjne przy manetkach, drobne regulacje możesz przeprowadzać w czasie jazdy i sprawdzać wyniki na bieżąco.
Jeśli napęd jest czysty i nasmarowany, a regulacja nie pomaga, przyczyną może być zużycie linek i pancerzy. Przy intensywnej jeździe warto je wymieniać nie rzadziej niż co pół roku. Kupując nowe pancerze zwróć uwagę, czy są dobrze uszczelnione i czy mają teflonową
śrubą baryłkową przy wejściu linki do przerzutki lub przy manetce (&lt;orig&gt;gripshift&lt;/&gt;). Kręcąc w stronę koła (odkręcając) napinasz linkę a w przeciwną poluzowujesz. Gdy przerzutka nie wrzuca na większe zębatki zwiększ napięcie linki, w przeciwnej sytuacji zmniejsz je. Musisz znaleźć optymalne położenie. Jeśli masz śruby regulacyjne przy manetkach, drobne regulacje możesz przeprowadzać w czasie jazdy i sprawdzać wyniki na bieżąco.<br>Jeśli napęd jest czysty i nasmarowany, a regulacja nie pomaga, przyczyną może być zużycie linek i pancerzy. Przy intensywnej jeździe warto je wymieniać nie rzadziej niż co pół roku. Kupując nowe pancerze zwróć uwagę, czy są dobrze uszczelnione i czy mają teflonową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego