Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
kolejnych fakturach VAT
5. W przypadku nieotrzymania faktury VAT za dany miesiąc Abonent zobowiązany jest zgłosić ten fakt do TP S.A.

(36
1. Za opóźnienie w uiszczaniu opłat TP S.A. pobiera odsetki ustawowe.
3. Odsetki za opóźnienie w uiszczaniu opłat wykazywane są w odrębnym dokumencie finansowym (nota odsetkowa), przesyłanym do Abonenta listem zwykłym.

§37
Za dzień zapłaty uważa się dzień dokonania wpłaty w kasie TP S.A., urzędzie pocztowym, banku lub dzień dokonania płatności przelewem.

Dział VI Reklamacje


(38
Abonenci mogą składać reklamacje z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania usługi telefonicznej lub wadliwego jej rozliczenia.

(39
Reklamacja dotycząca trwale występującej
kolejnych fakturach VAT<br>5. W przypadku nieotrzymania faktury VAT za dany miesiąc Abonent zobowiązany jest zgłosić ten fakt do TP S.A.<br><br>(36<br>1. Za opóźnienie w uiszczaniu opłat TP S.A. pobiera odsetki ustawowe.<br>3. Odsetki za opóźnienie w uiszczaniu opłat wykazywane są w odrębnym dokumencie finansowym (nota odsetkowa), przesyłanym do Abonenta listem zwykłym.<br><br>§37<br>Za dzień zapłaty uważa się dzień dokonania wpłaty w kasie TP S.A., urzędzie pocztowym, banku lub dzień dokonania płatności przelewem.<br><br>&lt;tit&gt;Dział VI Reklamacje&lt;/&gt;<br><br><br>(38<br>Abonenci mogą składać reklamacje z tytułu niewykonania, nienależytego wykonania usługi telefonicznej lub wadliwego jej rozliczenia.<br><br>(39<br>Reklamacja dotycząca trwale występującej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego