Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
zatrudnienie, potencjał gospodarczy, sytuację konkurencyjną w danym rejonie i infrastrukturę.
Czynniki należące do drugiej grupy odnoszą się do środków, którymi dysponuje bank lub podmioty go tworzące oraz do rodzaju nowego banku. Do grupy tej należą środki finansowe i rzeczowe, znajdujące się w dyspozycji banku (lub jego założycieli), personel, możliwości jego przeszkoleń i typ banku. Analiza wymienionych czynników lokalizacji polega na zebraniu i opracowaniu informacji o każdym z nich i sformułowaniu wniosków o stopniu ważności poszczególnych czynników i ich wpływie na lokalizację banku.
Pierwszym z grupy czynników zewnętrznych jest potencjał ludnościowy rejonu, w którym ma funkcjonować nowy oddział banku lub nowy bank
zatrudnienie, potencjał gospodarczy, sytuację konkurencyjną w danym rejonie i infrastrukturę.<br>Czynniki należące do drugiej grupy odnoszą się do środków, którymi dysponuje bank lub podmioty go tworzące oraz do rodzaju nowego banku. Do grupy tej należą środki finansowe i rzeczowe, znajdujące się w dyspozycji banku (lub jego założycieli), personel, możliwości jego przeszkoleń i typ banku. Analiza wymienionych czynników lokalizacji polega na zebraniu i opracowaniu informacji o każdym z nich i sformułowaniu wniosków o stopniu ważności poszczególnych czynników i ich wpływie na lokalizację banku.<br>Pierwszym z grupy czynników zewnętrznych jest potencjał ludnościowy rejonu, w którym ma funkcjonować nowy oddział banku lub nowy bank
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego