Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
od "odwróconego jeźdźca" do standardowego "pieska". Są spoceni jak myszy. Nagle reżyser wydaje Nickowi komendę: "kończ, chłopie". Myśląc pewnie o czymś bardzo odległym, Nick zwiększa częstotliwość klaskania starej zakonnicy. Jak podczas finałowego okrążenia na gonitwie koni, z zapartym tchem czekamy, by Nick doszedł do mety. Ekipa w napięciu rejestruje, jak przewraca oczami i dygocze, aż Ai wpada w rezonans. Nick pospiesznie się wycofuje i pokazuje wszystkim efekty specjalne. W końcu wycieraczka kałuż nasienia, leciwa Meksykanka, wręcza Ai rolkę ręczniczków kuchennych, a ta z podbródka ściera zarówno efekty specjalne Nicka, jak i wyraz ekstazy, jeszcze niedawno rysujący się na jej twarzy. Reżyser woła
od "odwróconego jeźdźca" do standardowego "pieska". Są spoceni jak myszy. Nagle reżyser wydaje Nickowi komendę: "kończ, chłopie". Myśląc pewnie o czymś bardzo odległym, Nick zwiększa częstotliwość klaskania starej zakonnicy. Jak podczas finałowego okrążenia na gonitwie koni, z zapartym tchem czekamy, by Nick doszedł do mety. Ekipa w napięciu rejestruje, jak przewraca oczami i dygocze, aż Ai wpada w rezonans. Nick pospiesznie się wycofuje i pokazuje wszystkim efekty specjalne. W końcu wycieraczka kałuż nasienia, leciwa Meksykanka, wręcza Ai rolkę ręczniczków kuchennych, a ta z podbródka ściera zarówno efekty specjalne Nicka, jak i wyraz ekstazy, jeszcze niedawno rysujący się na jej twarzy. Reżyser woła
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego